onsdag 31 oktober 2012

Inspirationsresa

Igår fick jag hämtning i Borlänge, skönt att slippa åka tåg, eller rättare sagt det är skönt att slippa den tid det tar att ta mej till och från tåget, hemma på 40 min, de e guld värt! Thomas och barnen var till kupolen och shoppade, Ville hade tömt sin spargris och skulle handla! Kan ni gissa det blev lego! Lego city gruva är han helt inne på nu... Så den stora önskan till tomten är:

Lego City, Gruvan

Den vänstra bilden nedan valde Ville igår och han bjöd även lillebror på ett paket, de va gulligt, så Lucas valde den till höger nedan, gobitarna! De var så lyckliga när de kom och hämta mej!

Lego City, Grävmaskinstransport  Lego City, Lastare och tippbil

Väl hemma igår så kom Pärlan och hämta mej, vi for iväg till Horndal, vi har spanat in en väldigt gullig butik där: Min lilla mormor och jag, åhhh vad mycket fint! Vi behöver någon ljuskälla vid matbordet, men jag har inte bestämt mej om jag vill bara lampor eller bara ljus eller kombinerat... Det fanns iallafall en väldigt fin takkrona från chic antique i butiken och den skulle jag kunna tänka mej...


På nätet hittade jag även denna variant:
 

Annars här hemma så håller jag fortfarande på med lilltoan, jag är för tillfället utan färg... Det hände en olycka här hemma, tvättmaskinen centrifugerade och jag hade ställt färgbyttan på bänken, BANG! Hörde en smäll, när jag kom in hade 2,5 liter färg runnit ut över hela bänken och ner på väggen och ner på golvet, Yihaaa! Kan säga att det var tur att jag var hemma själv, arg som ett bi!!!

Till lilltoan behöver vi ett skåp, jag har hittat ett på nätet, men jag har inte sett det i verkligheten, har beslutsångest...




Jag jobbar just nu med mitt sockerbegär, jag skulle kunna äta godsaker dygnet runt! Måste begränsa mej...



Kramar/ Cecilia










1 kommentar:

  1. Hello bruden! Tack själv för mysig tripp till Horndal! Kan vi göra fler gånger! /Pärlan

    SvaraRadera